Головна » Статті » На допомогу студентам |
Тема: От я який! Мета: познайомити дітей один з одними ближче, виявити нахили і інтереси дітей, виявити дітей з добре вираженими лідерськими якостями, залучати дітей до спільної діяльності. Дидактичні засоби: 2 аркуші паперу формату А2, фарби, пензлики, мелодії пісень, баскетбольні м`ячі, картки з словами, аркуші з літерами. Хід заходу Ведучий 1. Доброго дня! Для початку пропонуємо вам прослухати одну притчу. Ведучий 2. Один чоловік якось приїхав у село. І раптом побачив у курнику орлятко. Він, немов півень чи курка, ходив поволі і клював зерна. Іноді його, ніби курча, довбали дзьобом півні, що були старші від нього, нічого не побоюючись.
Ведучий 1. Талант – це те, що нам дано від Бога, його потрібно розвивати, вдосконалювати, поглиблювати. Саме завдяки наполегливості, завзятості та віри в себе і свої сили допоможуть досягти поставленої мети. А які ж таланти приховані у вас? Ми пропонуємо дізнатися. І допоможуть нам в цьому завдання, які ми приготували для вас. Ми - одна родина! Тому у нас будуть дві команди, які матимуть назву одного цілого, а саме «Інь» і «Янь». Оцінюватиме ваші результати наше вельми шановне журі. За кожне виконане завдання журі ставитиме оцінки. В кінці ми з вами дізнаємось, яка з команд найталановитіша.
Ведучий 3.
На сцену запрошуються по 1 людині від кожної команди. Командам пропонується намалювати «Символ, який означатиме ті сподівання, настрій, які у вас виникатимуть при думці про наш табір. Але намалювати його потрібно незвичайним способом. Перший учасник малює одну деталь символу, потім він повертається до команди і до плакату йде наступний учасник і малює наступний елемент. Перемогу одержує команда з найоригінальнішим символом.
(проводить співак/співачка табору – Ведучий 4.) Звучать по черзі для кожної команди мелодії пісень. Завдання учасників - дізнавшись пісню, хором її виконати. Для кожної команди прозвучать по три мелодії. А тепер умови змінюються, ваше завдання згадати і виконати уривок із пісень із жіночим ім`ям. Коли перша команда виконає пісню, інша – співає у відповідь іншу. А тепер про чоловічі імена.
Ведучий 5. Розповідає про користь ранкової зарядки, про роботу спортивної зали, про інших спортивних премудростях і проводить конкурс «Спортсмени». Обирається по 3 учасника з команди і виконують всі запропоновані завдання. Перемагає та команда, хто швидше виконає їх:
Ведучий 2. На сцену запрошуються по 5 учасників від команд. Завдання: написати вірш. Рими для "Інь": Ліс – ніс, сон – слон. Рими для "Янь": викладач - нагрівач; клас - дикобраз;
Ведучий 3. Кожній з команд пропонується мелодія тривалістю 1 хв. Ваше завдання придумати танець з участю всіх учасників команди. На всю роботу 30 хв.
Ведучий 4. Обом командам потрібно викласти одне і те ж слово. Букви знаходяться під вашими сидіннями. Почали! " У обох команд заховано слово "Веселощі". Виграє команда, яка швидше викладе слово.
Ведучий 5. Ваше завдання придумати гумористичну сценку, щоб були задіяні всі учасники команди, на тему для команди «Інь» «Випадок в маршрутці», а для команди «Янь» - «Випадок в магазині».
| |
Переглядів: 758 | |
Всього коментарів: 0 | |