Головна » Статті » На допомогу студентам

Загонова справа

Тема: От я який!

Мета: познайомити дітей один з одними ближче, виявити нахили і інтереси дітей, виявити дітей з добре вираженими лідерськими якостями, залучати дітей до спільної діяльності.

Дидактичні засоби: 2 аркуші паперу формату А2, фарби, пензлики, мелодії пісень, баскетбольні м`ячі, картки з словами, аркуші з літерами.

Хід заходу

Ведучий 1. Доброго дня! Для початку пропонуємо вам прослухати одну притчу.

Ведучий 2.

Один чоловік якось приїхав у село. І раптом побачив у курнику орлятко. Він, немов півень чи курка, ходив поволі і клював зерна. Іноді його, ніби курча, довбали дзьобом півні, що були старші від нього, нічого не побоюючись.
Чоловік вирішив провести експеримент. Взяв орлятко на руки, сказав:
- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!
Але орлятко зістрибнуло з його рук і зашкутильгало назад в курник, клювати зерна.
Наступного дня чоловік знову взяв орлятко, відніс його на горище, і знову промовив:
- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!
А потім зіштовхнув орлятко вниз. Той пролетів кілька метрів, але, опинившись у дворі, знову попрямував у курник.
На третій день чоловік взяв орлятко з собою в гори. Піднявся на найвищу вершину і сказав:
- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!
На цей раз він намагався підкинути орлятко вище. Той злякався, адже внизу була безодня. Довелося молодому орлу розправити крила і полетіти. Він піднімався все вище і вище. Далеко внизу залишилися і людина, і гора, і село, і курник. Всього на секунду пошкодував орел, що він все-таки навчився літати, і йому знову захотілося назад, в затишний курник. Але тут його пронизала думка, що його місце - дійсно в небі. І тоді він зрозумів, що завжди буде згадувати свій курник, і село, і цю людини. Але він вже ніколи не повернеться назад...

  • Як ви вважаєте, яка головна думка цієї притчі?
  • Талант, здібності, які властиві тільки тобі – це дар, який треба берегти і користуватися ним так, щоб тебе пам`ятали, пишалися та наслідували. Ти маєш пам`ятати своє покликання у житті, віднайти його та жити заради цього, адже це і є сенсом нашого буття.

Ведучий 1.

Талант – це те, що нам дано від Бога, його потрібно розвивати, вдосконалювати, поглиблювати. Саме завдяки наполегливості, завзятості та віри в себе і свої сили допоможуть досягти поставленої мети. А які ж таланти приховані у вас? Ми пропонуємо дізнатися. І допоможуть нам в цьому завдання, які ми приготували для вас. Ми - одна родина! Тому у нас будуть дві команди, які матимуть назву одного цілого, а саме «Інь» і «Янь». Оцінюватиме ваші результати наше вельми шановне журі. За кожне виконане завдання журі ставитиме оцінки. В кінці ми з вами дізнаємось, яка з команд найталановитіша.

  • :

Ведучий 3.

  1. І перший конкурс називається «Юні художники».

На сцену запрошуються по 1 людині від кожної команди. Командам пропонується намалювати «Символ, який означатиме ті сподівання, настрій, які у вас виникатимуть при думці про наш табір. Але намалювати його потрібно незвичайним способом. Перший учасник малює одну деталь символу, потім він повертається до команди і до плакату йде наступний учасник і малює наступний елемент. Перемогу одержує команда з найоригінальнішим символом.

  1. Наступний конкурс називається «Зірки караоке»

(проводить співак/співачка табору – Ведучий 4.)

Звучать по черзі для кожної команди мелодії пісень. Завдання учасників - дізнавшись пісню, хором її виконати. Для кожної команди прозвучать по три мелодії.

А тепер умови змінюються, ваше завдання згадати і виконати уривок із пісень із жіночим ім`ям. Коли перша команда виконає пісню, інша – співає у відповідь іншу.  А тепер про чоловічі імена.

  1. А тепер конкурс - «Олімпійська надія»

Ведучий 5.

Розповідає про користь ранкової зарядки, про роботу спортивної зали, про інших спортивних премудростях і проводить конкурс «Спортсмени». Обирається по 3 учасника з команди і виконують всі запропоновані завдання. Перемагає та команда, хто швидше виконає їх:

  • Біг (60 м)
  • Стрибки на скакалці (20 р.)
  • Набивання м`яча рукою (30 разів)
  • Віджимання (5 разір)
  • Підтягування (5 разів)
  • Пропонуємо вашій увазі конкурс, що називається «Буріме»

Ведучий 2. На сцену запрошуються по 5 учасників від команд. Завдання: написати вірш. Рими для "Інь":

Ліс – ніс,

сон – слон.

Рими для "Янь":

викладач - нагрівач;

клас - дикобраз;

  1. Ну, звичайно, як обійтись без прекрасного мистецта, як танець. Конкурс -  «Танцюють всі»

Ведучий 3.

Кожній з команд пропонується мелодія тривалістю 1 хв. Ваше завдання придумати танець з участю всіх учасників команди. На всю роботу 30 хв.

  1. Наступний конкурс називається «По буквах»

Ведучий 4. Обом командам потрібно викласти одне і те ж слово. Букви знаходяться під вашими сидіннями. Почали! "

У обох команд заховано слово "Веселощі". Виграє команда, яка швидше викладе слово.

  1.  Конкурс - «Акторська майстерність»

Ведучий 5.

Ваше завдання придумати гумористичну сценку, щоб були задіяні всі учасники команди, на тему для команди «Інь» «Випадок в маршрутці», а для команди «Янь» - «Випадок в магазині».

  • 1. (підводить підсумок змагання)
    Сподіваємося, що  ці конкурси були не тільки розважальними, а і допомогли нам краще познайомитися і дізнатися більше один про одного. Але якщо хтось досі сумує, то щоб остаточно підняти вам настрій я пропоную пограти з вами в гру. Для цього підведіться, будь ласка, і станьте по парам. А гра називається «Соку-соку». (пояснює правила і проводить гру)
Категорія: На допомогу студентам | Додав: shkolavozhatogo (02.03.2016)
Переглядів: 758 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: